Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
Colecția de ochelari DIOR reflectă codurile Maison și atenția sporită acordată detaliilor. Împreună cu eleganța și atemporalitatea stilurilor sale colecția prezintă adevărate declarații de modă. Fiecare look îndrăzneț are o semnătură în comun: o pereche de ochelari de soare de la Dior Eyewear. Ele oferă siluetei o notă finală celebrând arta detaliilor. Designul inconfundabil cu linii subtile si brațe gravate elegant cu logo-ul CD Dior conferind acestui model un statut de must-have capabil să completeze fi
De la rama fara contur la ramă completă sau pe fir, toți ochelarii Silhouette oferă o lejeritate de neegalat și opțiuni nelimitate în ceea ce privește formă, culoare și design. Silhouette este sinonim cu ochelari extrem de ușori și confort de neegalat. În 1999, a fost lansat modelul Titan Minimal Art (TMA), brevetat ca fiind cei mai ușori ochelari din lume. Cântărind doar 1,8 grame și asamblat fără șuruburi sau balamale, TMA The Icon a revoluționat piața ochelarilor. În 2000, TMA-ul nostru a fost ce
De la rama fara contur la ramă completă sau pe fir, toți ochelarii Silhouette oferă o lejeritate de neegalat și opțiuni nelimitate în ceea ce privește formă, culoare și design. Silhouette este sinonim cu ochelari extrem de ușori și confort de neegalat. În 1999, a fost lansat modelul Titan Minimal Art (TMA), brevetat ca fiind cei mai ușori ochelari din lume. Cântărind doar 1,8 grame și asamblat fără șuruburi sau balamale, TMA The Icon a revoluționat piața ochelarilor. În 2000, TMA-ul nostru a fost ce
De la rama fara contur la ramă completă sau pe fir, toți ochelarii Silhouette oferă o lejeritate de neegalat și opțiuni nelimitate în ceea ce privește formă, culoare și design. Silhouette este sinonim cu ochelari extrem de ușori și confort de neegalat. În 1999, a fost lansat modelul Titan Minimal Art (TMA), brevetat ca fiind cei mai ușori ochelari din lume. Cântărind doar 1,8 grame și asamblat fără șuruburi sau balamale, TMA The Icon a revoluționat piața ochelarilor. În 2000, TMA-ul nostru a fost ce
De la rama fara contur la ramă completă sau pe fir, toți ochelarii Silhouette oferă o lejeritate de neegalat și opțiuni nelimitate în ceea ce privește formă, culoare și design. Silhouette este sinonim cu ochelari extrem de ușori și confort de neegalat. În 1999, a fost lansat modelul Titan Minimal Art (TMA), brevetat ca fiind cei mai ușori ochelari din lume. Cântărind doar 1,8 grame și asamblat fără șuruburi sau balamale, TMA The Icon a revoluționat piața ochelarilor. În 2000, TMA-ul nostru a fost ce
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos