Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Când vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, și anume: STIL.
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Când vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, și anume: STIL.
Scurt istoric Designerul de modă Michael Kors s-a născut la New York în 1959 sub numele de Karl Anderson Jr. A început în industria modei participând la Fashion Institute of Technology (FIT) și apoi lucrând la un butic de modă. Michael Kors și-a lansat prima colecție de modă pentru femei în 1981 și s-a alăturat popularului reality show Project Runway în calitate de jurat în 2004. Brandul Michael Kors include acum îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, pantofi, genți, portofele, ochelari și ochelari de s
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile