Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999 Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari Luxottica Group pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban este un singur lucru care instant ne vine in minte si anume: STI
Ray Ban Clubmaster Lansat in 1986, cunoscut si sub denumirea de Briwline. Remarcat prin partea superioara a ramei indrazneata, accentueaza ochii exact cum o fac sprancenele. Brate lineare si subtiri. Maestrul scenei de club din anii 80 de unde si numele inainte de a reveni cu noi modele etalon odata cu aparitia curentului retro si a hipsterilor. Numele face referire la a fi maestrul cluburilor, dar acest lucru este dus la un nivel mai intelectual, deci mai degraba vorbim de un dandy retro.
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani in 1981 ca o linie de pionierat.Emporio Armani vizeaza in mod special generatiile mai tinere. Astazi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool si proaspata a lumii Armani.care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy si design usor mai sic.combinat cu linii si materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor sa-si exprime personalitatea unica. Scurt istoric: Inainte de lansarea marcii.Giorgio Armani cauta
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani in 1981 ca o linie de pionierat.Emporio Armani vizeaza in mod special generatiile mai tinere. Astazi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool si proaspata a lumii Armani.care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy si design usor mai sic.combinat cu linii si materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor sa-si exprime personalitatea unica. Scurt istoric: Inainte de lansarea marcii.Giorgio Armani cauta
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani in 1981 ca o linie de pionierat.Emporio Armani vizeaza in mod special generatiile mai tinere. Astazi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool si proaspata a lumii Armani.care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy si design usor mai sic.combinat cu linii si materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor sa-si exprime personalitatea unica. Scurt istoric: Inainte de lansarea marcii.Giorgio Armani cauta
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continua sa evolueze, pastrand in acelasi timp radacinile mostenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine si seducatoare definesc esenta Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Aceasta constructie indrazneata de forma ochi de pisica din acetat, impodobita cu logo-ul DG Crossed, ofera un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals infrumuseteaza designul metalic esential cu detalii
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model si influencer in varsta de 25 de ani, a decis sa creeze si sa lanseze o noua colectie de rame pentru ochelari de vedere si ochelari de soare alaturi Vogue Eyewear. Pentru unele
Armani Exchange Fondata in 1991, Armani Exchange isi propune sa aduca viziunea Armani unui public mai larg, care se intinde pe generatii si continente. De la infiintare, conceptul de schimb a fost intotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano si New York. Armani Exchange ofera notiuni de baza contemporane pentru toti, incurajand oamenii sa-si exprime individualitatea si increderea. Armani Exchange celebreaza frumusetea diversita
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model si influencer in varsta de 25 de ani, a decis sa creeze si sa lanseze o noua colectie de rame pentru ochelari de vedere si ochelari de soare alaturi Vogue Eyewear. Pentru unele
Versace Fabricati in Italia, Versace Eyewear ofera o nota de finisare oricarui look. Caracterizat prin materiale de ultima generatie si o estetica de design recunoscuta la nivel international. Captand indrazneala inerenta a marcii, colectia de ochelari prezinta modele de ochelari atemporale care emana glamourul Versace suprem. Luxul suprem se intalneste cu o estetica iconica in linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de
Versace Fabricati in Italia, Versace Eyewear ofera o nota de finisare oricarui look. Caracterizat prin materiale de ultima generatie si o estetica de design recunoscuta la nivel international. Captand indrazneala inerenta a marcii, colectia de ochelari prezinta modele de ochelari atemporale care emana glamourul Versace suprem. Luxul suprem se intalneste cu o estetica iconica in linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de
Versace Fabricati in Italia, Versace Eyewear ofera o nota de finisare oricarui look. Caracterizat prin materiale de ultima generatie si o estetica de design recunoscuta la nivel international. Captand indrazneala inerenta a marcii, colectia de ochelari prezinta modele de ochelari atemporale care emana glamourul Versace suprem. Luxul suprem se intalneste cu o estetica iconica in linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de
Versace Fabricati in Italia, Versace Eyewear ofera o nota de finisare oricarui look. Caracterizat prin materiale de ultima generatie si o estetica de design recunoscuta la nivel international. Captand indrazneala inerenta a marcii, colectia de ochelari prezinta modele de ochelari atemporale care emana glamourul Versace suprem. Luxul suprem se intalneste cu o estetica iconica in linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continua sa evolueze, pastrand in acelasi timp radacinile mostenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine si seducatoare definesc esenta Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Aceasta constructie indrazneata de forma ochi de pisica din acetat, impodobita cu logo-ul DG Crossed, ofera un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals infrumuseteaza designul metalic esential cu detalii
Calitate și Stil Rama ochelarilor de soare este confecționată din materiale de înaltă calitate, rezistente la coroziune. Datorită acestui aspect, ramele oferă un plus de confort și durabilitate. Calitate înaltă, tradiție și durabilitate - asta reprezintă eticheta de lux Gucci de mai bine de 80 de ani. Este alegerea iubitorilor de modă cu cel mai exclusivist gust și cele mai înalte standarde. Eticheta întruchipează flerul și măiestria italiană și este simbolul luxului și eleganței. Stilul reprezintă cee