Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continua sa evolueze, pastrand in acelasi timp radacinile mostenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine si seducatoare definesc esenta Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Aceasta constructie indrazneata de forma ochi de pisica din acetat, impodobita cu logo-ul DG Crossed, ofera un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals infrumuseteaza designul metalic esential cu detalii
Versace Fabricati in Italia, Versace Eyewear ofera o nota de finisare oricarui look. Caracterizat prin materiale de ultima generatie si o estetica de design recunoscuta la nivel international. Captand indrazneala inerenta a marcii, colectia de ochelari prezinta modele de ochelari atemporale care emana glamourul Versace suprem. Luxul suprem se intalneste cu o estetica iconica in linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999 Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari Luxottica Group pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban este un singur lucru care instant ne vine in minte si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999 Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari Luxottica Group pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban este un singur lucru care instant ne vine in minte si anume: STI
Versace Fabricati in Italia, Versace Eyewear ofera o nota de finisare oricarui look. Caracterizat prin materiale de ultima generatie si o estetica de design recunoscuta la nivel international. Captand indrazneala inerenta a marcii, colectia de ochelari prezinta modele de ochelari atemporale care emana glamourul Versace suprem. Luxul suprem se intalneste cu o estetica iconica in linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continua sa evolueze, pastrand in acelasi timp radacinile mostenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine si seducatoare definesc esenta Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Aceasta constructie indrazneata de forma ochi de pisica din acetat, impodobita cu logo-ul DG Crossed, ofera un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals infrumuseteaza designul metalic esential cu detalii
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani in 1981 ca o linie de pionierat.Emporio Armani vizeaza in mod special generatiile mai tinere. Astazi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool si proaspata a lumii Armani.care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy si design usor mai sic.combinat cu linii si materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor sa-si exprime personalitatea unica. Scurt istoric: Inainte de lansarea marcii.Giorgio Armani cauta
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999 Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari Luxottica Group pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban este un singur lucru care instant ne vine in minte si anume: STI
Bvlgari Cele maai moderne bijuterii au fost inventate de indieni. Ei sunt poporul care iubesc cel mai mult bijuteriile. Tot ei au inventat mixul dintre pietrele pretioase si semi-pretioase. Bvlgari prezinta mai multe stiluri: 1.Stilul SERPENTI Stiluri in intregime placate cu aur inspirate de iconicul Serpenti al Maison. Tample placata cu aur cu cinci solzi Serpenti si un cap de sarpe Serpenti care leaga tamplele in fata. sarpele iconic al lui Bulgari reprezinta frumusetea neingradita si atempor
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model si influencer in varsta de 25 de ani, a decis sa creeze si sa lanseze o noua colectie de rame pentru ochelari de vedere si ochelari de soare alaturi Vogue Eyewear. Pentru unele