Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
PRADA O marca de renume international care este sinonima cu stilul inovator si excelenta italiana.A fost fondata in 1913, cand Mario Prada a decis sa deschida un magazine exclusivist in renumita Galleria Vittorio Emanuele II, din orasul Milano. Marca a devenit rapid o favorita a aristocratiei si a celor mai eleganti membri ai inaltei burghezii din Europa. Principalul sau punct forte a fost designul innovator al articolelor sale create folosind materiale fine si tehnici sofisticate. Prada a primit premi
PRADA O marca de renume international care este sinonima cu stilul inovator si excelenta italiana.A fost fondata in 1913, cand Mario Prada a decis sa deschida un magazine exclusivist in renumita Galleria Vittorio Emanuele II, din orasul Milano. Marca a devenit rapid o favorita a aristocratiei si a celor mai eleganti membri ai inaltei burghezii din Europa. Principalul sau punct forte a fost designul innovator al articolelor sale create folosind materiale fine si tehnici sofisticate. Prada a primit premi
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber, model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Oakley Scurt istoric La inceput, numele de Oakley provenea de la setterul englez a lui Jim Annie Oakley si l-a folosit pentru a demara afacerea Oakley. De unde provine Oakley ca marca? In 1975 Oakley a fost infiintata ca o companie care vindea piese pentru motocicleta, axandu-se pe manere. Ideea de a concepe ochelari Oakley a venit de la faptul ca Jim a privit printr-o lentila bruta, gandindu-se la anatomia ochiului. Astăzi, Oakley este lider mondial în domeniul ochelarilor pentru agrement și sport,
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber, model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele