Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber, model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
PRADA O marca de renume international care este sinonima cu stilul inovator si excelenta italiana.A fost fondata in 1913, cand Mario Prada a decis sa deschida un magazine exclusivist in renumita Galleria Vittorio Emanuele II, din orasul Milano. Marca a devenit rapid o favorita a aristocratiei si a celor mai eleganti membri ai inaltei burghezii din Europa. Principalul sau punct forte a fost designul innovator al articolelor sale create folosind materiale fine si tehnici sofisticate. Prada a primit premi
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
Scurt istoric Designerul de modă Michael Kors s-a născut la New York în 1959 sub numele de Karl Anderson Jr. A început în industria modei participând la Fashion Institute of Technology (FIT) și apoi lucrând la un butic de modă. Michael Kors și-a lansat prima colecție de modă pentru femei în 1981 și s-a alăturat popularului reality show Project Runway în calitate de jurat în 2004. Brandul Michael Kors include acum îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, pantofi, genți, portofele, ochelari și ochelari de s
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani că
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Armani Exchange Fondată în 1991, Armani Exchange își propune să aducă viziunea Armani unui public mai larg. care se întinde pe generații și continente. De la înființare, conceptul de schimb a fost întotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite intre Milano și New York. Armani Exchange oferă noțiuni de bază contemporane pentru toți, încurajând oamenii să-şi exprime individualitatea şi încrederea. Armani Exchange celebrează frumusețea diversităț
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Armani Exchange Fondată în 1991, Armani Exchange își propune să aducă viziunea Armani unui public mai larg. care se întinde pe generații și continente. De la înființare, conceptul de schimb a fost întotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite intre Milano și New York. Armani Exchange oferă noțiuni de bază contemporane pentru toți, încurajând oamenii să-şi exprime individualitatea şi încrederea. Armani Exchange celebrează frumusețea diversităț