Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
A fost fondata cu multi ani in urma de Daniel Swarovski, in 1895, cand a inventat o masina de taiat revolutionara cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. in perioada 2021-2022, sub noua viziune creativa a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat intr-o noua abordare si intr-o evolutie radicala care a implicat intreaga sa identitate vizuala: de la ambalaj jucaus si design plin de culoare la un logo nou-nout. Lebada emblematica a fost optimizata. si plasata intr-
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani in 1981 ca o linie de pionierat.Emporio Armani vizeaza in mod special generatiile mai tinere. Astazi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool si proaspata a lumii Armani.care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy si design usor mai sic.combinat cu linii si materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor sa-si exprime personalitatea unica. Scurt istoric: Inainte de lansarea marcii.Giorgio Armani cauta
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model si influencer in varsta de 25 de ani, a decis sa creeze si sa lanseze o noua colectie de rame pentru ochelari de vedere si ochelari de soare alaturi Vogue Eyewear. Pentru unele
Armani Exchange Fondata in 1991, Armani Exchange isi propune sa aduca viziunea Armani unui public mai larg, care se intinde pe generatii si continente. De la infiintare, conceptul de schimb a fost intotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano si New York. Armani Exchange ofera notiuni de baza contemporane pentru toti, incurajand oamenii sa-si exprime individualitatea si increderea. Armani Exchange celebreaza frumusetea diversita
PRADA O marca de renume international care este sinonima cu stilul inovator si excelenta italiana.A fost fondata in 1913, cand Mario Prada a decis sa deschida un magazine exclusivist in renumita Galleria Vittorio Emanuele II, din orasul Milano. Marca a devenit rapid o favorita a aristocratiei si a celor mai eleganti membri ai inaltei burghezii din Europa. Principalul sau punct forte a fost designul innovator al articolelor sale create folosind materiale fine si tehnici sofisticate. Prada a primit premi
Conceput in Italia de designeri experimentati, colectiile Bolon se inspira din atitudinile si estetica globala. Prezentat printr-o serie de continut dedicat filmat, in diferite parti ale lumii, veti gasi intotdeauna un ghid vizual de posibilitati pentru a va inspira nevoile vestimentare fie ca este vorba de o pereche de ochelari de soare eleganti pentru a va proteja ochii de soare in calatoriile dvs. sau de rame optice elegante. Proiectati in Italia si realizati folosind un amestec de acetat premium si m
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continua sa evolueze, pastrand in acelasi timp radacinile mostenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine si seducatoare definesc esenta Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Aceasta constructie indrazneata de forma ochi de pisica din acetat, impodobita cu logo-ul DG Crossed, ofera un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals infrumuseteaza designul metalic esential cu detalii
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America, creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999, Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America, creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999, Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marca italiana de ochelari de soare si ochelari de lux fondata in America, creata in 1936 de compania americana Bausch Lomb . Marca este cunoscuta pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer si Aviator . In 1999, Bausch Lomb a vandut marca catre conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o suma de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Bvlgari Cele mai moderne bijuterii au fost inventate de indieni. Ei sunt poporul care iubesc cel mai mult bijuteriile. Tot ei au inventat mixul dintre pietrele pretioase si semi-pretioase. Bvlgari prezinta mai multe stiluri: 1.Stilul SERPENTI Stiluri in intregime placate cu aur inspirate de iconicul Serpenti al Maison. Tample placata cu aur cu cinci solzi Serpenti si un cap de sarpe Serpenti care leaga tamplele in fata. sarpele iconic al lui Bulgari reprezinta frumusetea neingradita si atempora
Bvlgari Cele mai moderne bijuterii au fost inventate de indieni. Ei sunt poporul care iubesc cel mai mult bijuteriile. Tot ei au inventat mixul dintre pietrele pretioase si semi-pretioase. Bvlgari prezinta mai multe stiluri: 1.Stilul SERPENTI Stiluri in intregime placate cu aur inspirate de iconicul Serpenti al Maison. Tample placata cu aur cu cinci solzi Serpenti si un cap de sarpe Serpenti care leaga tamplele in fata. sarpele iconic al lui Bulgari reprezinta frumusetea neingradita si atempora
Armani Exchange Fondata in 1991, Armani Exchange isi propune sa aduca viziunea Armani unui public mai larg, care se intinde pe generatii si continente. De la infiintare, conceptul de schimb a fost intotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano si New York. Armani Exchange ofera notiuni de baza contemporane pentru toti,incurajand oamenii sa-si exprime individualitatea si incredere. Armani Exchange celebreaza frumusetea diversitatii
PRADA O marca de renume international care este sinonima cu stilul inovator si excelenta italiana. A fost fondata in 1913, cand Mario Prada a decis sa deschida un magazine exclusivist in renumita Galleria Vittorio Emanuele II, din orasul Milano. Marca a devenit rapid o favorita a aristocratiei si a celor mai eleganti membri ai inaltei burghezii din Europa. Principalul sau punct forte a fost designul inovator al articolelor sale create folosind materiale fine si tehnici sofisticate. Prada a primit premi
Armani Exchange Fondata in 1991, Armani Exchange isi propune sa aduca viziunea Armani unui public mai larg, care se intinde pe generatii si continente. De la infiintare, conceptul de schimb a fost intotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano si New York. Armani Exchange ofera notiuni de baza contemporane pentru toti, incurajand oamenii sa-si exprime individualitatea si increderea. Armani Exchange celebreaza frumusetea diversita