JULAND BY OTI - Locul magic de intâlnire al jucăriilor inteligente⭐ Lumea ta, regulile tale, intr-o lume fantastică a jucăriilor de la JULAND BY OTI✅
Cum ii ajuta pe copii? Au ocazia sa-si devolte abilitatile de planificare strategica si creativitate in gasirea celor mai bune stategii de joc. Panificarea trebuie facuta cu atentie fara a pierde din vedere posibille mutari ale adversarului. Este un bun exercitiu al gandirii strategice, perfect pentru oamenii mici, dar si pentru cei mari. Cum se joaca? Fiecare jucator primeste 8 pietricele in culoarea sa. A treia culoare este neutra, iar aceste pietricele sunt asezate in cele 4 colturi ale tablei.
Un joc de explorare si strategie care ne duce intr-o aventura fantastica in cautarea misterelor teribile ale marilor pierdute. Jucatorii trebuie sa isi planifice expeditia, sa exploreze adancurile periculoase si sa isi cartografieze descoperirile. Mutarile strategice ii vor ajuta sa se intoarca victoriosi! Numar jucatori: 2 - 4 Durata joc: 20 minute Varsta: 7 ani+
Descopera magia construitului si dezvolta-ti abilitatile matematice! Caracteristici: transforma lectiile de matematica in proiecte pline de distractie cu acest set STEM seturile STEM se bazeaza pe programa scolara STEM (science, technology, engineering and mathematics) in care copiii invata la o singura materie stiinta, tehnologie, inginerie si matematica incurajeaza dezvoltarea gandirii critice si a abilitatilor matematice cu o serie de cerinte simpatice cuburile MathLink se conecteaza pe toate c
Lasa imaginatia sa zburde cu acest joc de constructie deosebit cu tematica dinozauri! Copiii vor invata mai usor sa numere si sa socoteasca cu acest set de cuburi! Caracteristici: dezvolta creativitatea, imaginatia si coordonarea ochi-mana cu ajutorul acestor cuburi interconectabile, copiii pot deprinde mai usor abilitati matematice, pot invata sa numere, pot invata primele operatii matematice (adunari si scaderi) sau pot sa invete sa formeze siruri cuburile MathLink se conecteaza pe toate cele sa
Construieste case, temple, piete, gradini si garnizoane astfel incat sa iti extinzi orasul si sa te asiguri ca acesta triumfa asupra celorlalte. Ridica-i prestigiul cu o planificare armonioasa care respecta regulile specifice de arhitectura si imbunatateste-l prin construirea de locuri publice,piatetele. Piatra este o resursa esentiala, deci asigurati-va ca nu va lipseste. Veti avea nevoie de suficiente cariere pentru a putea construi pe cat mai multe nivele, facandu-ti astfel orasul sa se inalte spre ce
Un puzzle de podea cu design adorabil, in forma de ponei, cu forme unice de puzzle pentru un plus de distractie. Piesele puzzle-ului sunt groase si robuste, iar cutia de depozitare cu maner si cordon pentru o transportare usoara. Dezvolta recunoasterea vizuala, motricitatea fina, abilitatile de rezolvare a problemelor si cognitive. Perfect pentru acasa sau in clasa! 49 de piese 90 cm lungime dupa asamblare Varsta recomandata: 3 ani+
Tangram este un joc traditional chinezesc in care jucatorul creaza diverse modele avand la dispozitie 7 forme geometrice de baza. Este un joc ideal care poate fi jucat in acelasi timp de catre mai multi jucatori. Este un jocul ideal pentru colectivitati de copii, scoli, gradinite, locuri de joaca, care stimuleaza imaginatia, creativitatea si indemanarea. Excelent pentru dezvoltarea creierului copiilor, recunoasterea culorilor, formele geometrice, numararea si abilitatile matematice elementare. Varsta:
Un joc simplu si incitant, pentru 2, 3 sau 4 jucatori. Setul contine 4 table de joc, 106 piese de joc, instructiuni. Jocul dezvolta: rationamentul; abilitatile motrice fine; abilitati STEAM (stiinta, tehnica, inginerie, arte si matematica). Varsta: 6-99 ani. Dimensiuni: 335x180x50 mm.
Joc de rezolvare a unui labirint, ce antreneaza gandirea logica si indemanarea. Va trebui sa parcurgi cu bila traseul labirintului, obtinand un punctaj cu atat mai mare cu cat traseul parcurs e mai lung. Confectionat din lemn si materiale non-toxice conform reglementarilor EN71 ASTM. Varsta: 6+ Dimensiuni: 270x270x20 mm .
Un singur joc, dar atat de multe moduri de a juca! CrossMath, o modalitate excelenta de a exersa matematica - adunari, scaderi, inmultiri si impartiri, toate vor fi de acum mult mai usoare si mai amuzante. Dezvolta abilitatile matematice si gandirea strategica. Continut: tabla de joc, 120 de piese, 4 tablite, punga pentru piese. Numar jucatori: 2 -4 Varsta recomandata: 7+
Copiii vor adora acest joc amuzant in care trebuie sa fie cat mai creativi si sa imbrace cat mai cool bananele delicioase! Imbracati pe rand bananele, fiti cat mai creativi. Apoi alegeti banana castigatoare dintre cea mai caraghioasa, cea mai creativa sau cea mai serioasa ca un om de stiinta si premiati-o! Dezvolta creativitatea, constientizare spatiala, abilitati motorii fine si lucrul in echipa. Include: 4 tablite de joc cu banane, 1 zar, 20 cartonase premiu, 84 de piese magnetice, 5 planse cu accesor
Asamblati piesele pentru a construi unul dintre cele 6 modele: titirez, motocicleta, roller coaster s.a. Functie de giroscop: odata montat robotul, giroscopul il va ajuta sa isi pastreze echilibrul si sa se miste. Instructiuni ilustrate color si diagrama de asamblare detaliata. Include: nituri, angrenaje, suruburi, arbore hexagonal, arbore rotund, garnitura, saiba, burete, ulei. Avertisment! Numai pentru copiii cu varsta de 8 ani sau mai mari. Avertisment! Nu este potrivit pentru copiii sub 3 ani. Pr
Ridica diferitele forme geometrice si vezi cate poti strange! Daca penseta atinge marginea metalica a tavii, se aprinde o lumina si se aude un semnal sonor. Fiecare forma geometrica vine in 3 marimi diferite, pentru trei nivele de dificultate. Exista un cronometru pentru ca cei mici sa poata cronometra atunci cand se joaca singuri. Daca sunt doi jucatori, cel care strange cele mai multe forme, fara sa sune soneria, va castiga jocul. Copiii invata numele si formele culorilor in timp ce pregatesc cartonas
Fiecare jucator va incerca sa potriveasca cartile proprii cu imagini cu obiecte astfel incat sa realizeze modelul de pe cartea provocare aflata in centrul zonei de joc. Toti jucatorii joaca in acelasi timp. Imaginile de pe carti trebuie sa se potriveasca ca forma sau culoare in momentul in care sunt puse una langa cealalta, pe sistem domino. Jucatorul care a facut primul si corect configuratia din cartea provocare, striga Petrecere si castiga cartea provocare jucata. O noua carte provocare se ia din t
Ca si Gardian al Taramului Magic, misiunea ta este sa scapi de toate cartile monstru din mana ta in timp ce rivalii tai incearca sa faca acelasi lucru! Incercati sa gasiti o combinatie corecta de 3x acelasi monstru, 3x acelasi culoare monstru sau de 3 ori aceeasi culoare de fundal. Fii primul care zdrobeste monstrul flexibil din mijlocul zonei de joc si alunga monstrii pe pamantul unui adversar. Jucatorul care a terminat primul cartile sale, este castigatorul jocului. Monster Mash! este un joc un joc in