JULAND BY OTI - Locul magic de intâlnire al jucăriilor inteligente⭐ Lumea ta, regulile tale, intr-o lume fantastică a jucăriilor de la JULAND BY OTI✅
Un labirint multi-directional cu bile, cu 64 de provocari uimitoare! Alege o carte pentru a vedea puzzle-ul de pe ea si plaseaza piesele multi-directionale pe tabla pentru a-l recrea. Dupa ce ai terminat de construit, elibereaza bila sa vezi daca ai construit corect traseul! Daca labirintul nu este corect, deplaseaza piesele pana cand labirintul este aliniat si bila are un parcurs perfect! Dezvolta logica, abilitatile de strategie, recunoasterea spatiala, intelegerea cauzei si efectului si abilitatile cog
Domnul Iarna incearca sa inghete florile pretioase ale zanelor! Jucatorii trebuie sa potriveasca cartile zana si sa adune pietrele pretioase magice ascunse inainte ca 4 fulgi de zapada sa aterizeze pe o floare. Cartile speciale permit jucatorilor sa incetineasca operatiunea domnului Iarna. Jucatorii joaca impreuna pentru a incarca bagheta magica si a-l alunga pe domnul Iarna din gradina! Copiii invata: strategie; cooperare. Nu este necesara citirea. Jocul include: 1 tabla de joc; 4 jetoane bijuterii
Pune legile miscarii la incercare cu seturile de cascadorii brevetate Q-BA-MAZE 2.0. Piesele ingenioase se intersecteaza in configuratii nesfarsite, in timp ce cuburile cu iesire dubla te fac sa te intrebi incotro se va duce bila.Experimenteaza pentru a vedea ce fel de actiune este posibila: in zig-zag sau caraghioasa! Cuburile si obstacolele sunt realizate din plastic ABS fara ftalat si BPA. Bilele sunt din otel nichelat. Nu sunt magneti. Include : 108 cuburi, 2 picioare de sprijin, 2 suporti tubulare,
Acest puzzle adorabil, proiectat pentru asamblarea pe podea, masoara aproximativ 100 cm desfasurat, cu forme de puzzle unice, este instrumentul ideal pentru distractia perfecta. Piesele de puzzle sunt groase si rezistente, iar cutia include un maner pentru un transport mai facil. Cu ajutorul puzzle-urilor, copiii invata recunoasterea vizuala, cooperarea, isi dezvolta motricitatea fina, abilitatea de rezolvare a problemelor si abilitatile cognitive. Varsta recomandata: 3+
Newmero concept unic și original pentru copiii între 3-6 ani! Jucărie STEM, atinge și învață Numerele și Matematica! Conceput de Doctorul în matematică danez Allan Cheng, Newmero se adresează copiilor cu vârsta între 3-6 ani, piesele Newmero sunt gândite astfel încât copilul va înțelege exact ce este un număr, care este valoarea lui, din ce sunt compuse numerele cu mai multe cifre. Primele jocuri și jucării, precum și matematica timpurie reprezintă un factor deosebit de important pentru capacitatea viit
Jucatorii incearca sa invinga capcaunul inainte de a ajunge la comoara creand un drum de la START la FINIS. Pe drum, trebuie sa colecteze trei chei pentru a deschide comoara. Adunati gustarile pentru a incerca sa-l distrageti pe capcaun. Jucatorii isi fac o strategie comuna, coopereaza si construiesc drumul impreuna. Daca pot ajunge la comoara inainte capcaunului, atunci vor castiga jocul. Copiii invata : conceptele retelei matematice; strategia comuna de luare a deciziilor; cooperarea. Nu este necesar
Modelarea cu plastilina antreneaza imaginatia si atentia copiilor, ajuta la dezvoltarea motricitatii fine si a coordonarii ochi-mana. Contine: 4 140 g recipiente cu plastilina culorile verde, galben, albastru, rosu, 17 accesorii de lucru. Pasta de modelaj contine gluten! Interzis a fi folosita de catre copiii cu al ergie la gluten! Varsta recomandata: + 18 luni. Confectionat din materiale non-toxice, cu vopsele non-toxice, conform reglementarilor EN71ASTM. AVERTISMENT: Contraindicat copiilor s
Jucării magnetice de construcţie sigure şi viu colorate, SmartMax stimulează şi dezvoltă coordonarea mână-ochi, gândirea logică, recunoaşterea culorilor, recunoaşterea formelor 2D şi 3D, socializarea prin jocul împreună, fantezia şi creativitatea. Având piese supradimensionate, SMARTMAX ajută copii să descopere de la vârste foarte mici magia magnetismului. Pe măsură ce cresc, ei vor învăţa să construiască structure mai mari şi mai creative. Toate piesele sunt 100% compatibile cu alte seturi SMARTMAX. Vâ
Contine 35 de piese din lemn cu magnet pe spate si 20 carti cu imagini pe care trebuie sa le reproduci. Confectionat din lemn si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71ASTM. Varsta recomandata : +4 ani. AVERTISMENT! Acest joc contine magneti! Magnetii se lipesc unul de altul sau de un obiect metalic; in interiorul corpului uman pot provoca accidente. Cereti imediat asistenta medicului in caz de inghitire. Contraindicat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici. A se folosi sub directa supraveghe
Este un joc de răbdare captivant şi incitant ce dezvoltă gândirea spaţială şi este folosit cu succes şi ca un material didactic. Katamino este un clasic în rândul cadrelor didactice, variantele de joc recomandându-l drept un joc de răbdare captivant şi incitant. Katamino Family este cel mai nou membru al gamei Katamino, o ediție specială de doi jucători în care aceştia primesc diferite seturi de piese pentru a umple zone de aceeași dimensiune pe fiecare tablă. Folosind cardurile speciale cu provocări, do
Super-eggspediţia la Polul Sud! Bine ai venit la Polul Sud! Pinguinii noştri abia asteaptă să se joace cu tine. Aruncă zarurile pentru a afla ce culori ai de căutat. Adună primul şase Pinguini şi victoria îţi aparţine. Memoria şi un strop de noroc te vor ajuta să închei cu victorie această Eggspediţie la Polul Sud. Conţine : 12 pinguini, 12 ouă colorate, 4 plăcuţe Iceberg pentru scor, 2 zaruri colorate. Cum jucăm: Aşezaţi câte un ou sub fiecare pinguin. Amestecaţi pinguinii şi plasaţii în mijlocul mese
Un mod de joc este cel cooperativ: un jucator se deplaseaza prin labirint, iar celalalt ii da diferite comenzi in functie de imaginile de pe cardurile de joc. Scopul este de a ajunge la capatul labirintului marcat cu robotul. Daca jucatorul care strabate labirintul nu reuseste sa ajunga la robotel, cei 2 jucatori trebuie sa identifice impreuna eroarea, sa inlocuiasca cardurile cu elemente de codare si sa o ia de la capat, pana reusesc sa traverseze labirintul. Apoi, pentru o varianta de joc mai complexa,
Caracteristici: seturile STEM se bazeaza pe programa scolara STEM (science, technology, engineering and mathematics) in care copiii invata la o singura materie stiinta, tehnologie, inginerie si matematica aceasta paradigma se bazeaza pe experimente cu elemente din viata de zi cu zi care sa ii ajute pe cei mici sa inteleaga cu usurinta diferite fenomene si concepte contribuie la dezvoltarea gandirii analitice si critice, la rezolvarea de probleme, la dezvoltarea spiritului de echipa si a comunicarii si la
Caracteristici: incurajeaza dezvoltarea gandirii critice cu o serie de cerinte simpatice. Cutiuta de depozitare formata din 3 piese are tavita de depozitare pentru piesele de joc cele 16 forme geometrice sunt viu colorate (4 forme colorate a cate 4 culori) include 20 de carduri tip puzzle cu model fata-verso contine ghid de activitati (in limba engleza). Copilasii au de ales intre 10 variante rapide de joc: Sudoku cu forme (10 puzzle-uri) - pentru 1 singur jucator Joc de memorie - pentru 2 jucatori Mini-
Caracteristici: exista nenumarate variante de labirinturi pentru diferite niveluri de invatare jocul contribuie la dezvoltarea gandirii critice si a rezolvari de probleme seturile STEM se bazeaza pe programa scolara STEM (science, technology, engineering and mathematics) in care copiii invata la o singura materie stiinta, tehnologie, inginerie si matematica aceasta paradigma se bazeaza pe experimente cu elemente din viata de zi cu zi care sa ii ajute pe cei mici sa inteleaga cu usurinta diferite fenomene