Magazin specializat in vanzari de piese si echipamente moto. Pentru orice tip de motocicleta, gasim produsul potrivit.
Eficient cand ploua: MOTUL RBF 600 LINE FACTORY punctul de fierbere umed foarte ridicat (204 C) este superior lichide de frana conventionale DOT 5.1 baza non-siliconice (180 C) si DOT 4 (155 C ) si, prin urmare permite pastrarea unui sistem de frana eficient atunci cand ploua. Intr-adevar, DOT 3, DOT 4 si Lichidele de frana DOT 5.1 au proprietatea de a absorbi umiditatea din aer, ceea ce reduce punctele de fierbere ale acestora si creste riscul de a ajunge la fenomenele de blocare a vaporilor .(
Eficient cand ploua: MOTUL RBF 660 FACTORY LINE punctul de fierbere umed foarte ridicat (204 C 399 F) este superior lichide de frana conventionale DOT 5.1 baza non-siliconice (180 C 356 F mini) si DOT 4 (155 C 311 F mini) si, prin urmare, permite mentinerea franarii eficiente in conditii umede. Lichidele de frana tind sa absoarba umiditatea din aer, ceea ce reduce punctul de fierbere si creste riscul de aparitie fenomenelor de blocare a vaporilor (Frana elastica). Punctul de fier
Pe masura ce sunt utilizate franele, lichidul de frana se va incalzi. Daca lichidul de frana fierbe, va aparea blocarea vaporilor rezultand o defectiune la frana pentru sofer. In timp, punctul de fierbere al tuturor lichidelor de frana va incepe sa scada pe masura ce umiditatea din aer este absorbita. Testarea in laborator si in viata reala, toate lichidele de frana BREMBO mentine performante optime de franare pentru cat mai mult posibil. Pentru a mentine performanta si siguranta maxima la franare, BREMB
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi
Placutele de frana sinterizate sunt formate din pulberi metalice cu adaos de lubrifianti si abrazivi. In timpul procesului de sinterizare, compusul se ataseaza de suportul metalic (fara a fi nevoie de niciun tip de adeziv). Pulberile metalice determina capacitatea de franare a placutei si stabilitatea acesteia la temperaturi ridicate; lubrifiantii cresc stabilitatea generala a operatiei de franare, in timp ce abrazivele pastreaza discurile curate. Acesta este un compus sinterizat, caracterizat prin efi