PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
PROCESUL NOSTRU DE RECONDIȚIONARE A UNUI MOTOR IMPLICĂ: Îndepărtarea tuturor componentelor auxiliare și anexelor de pe motor. Separarea chiulasei de blocul motor. Demontarea tuturor componentelor din chiulasă și bloc. Inspectarea tuturor pieselor pentru semne de uzură și defecțiuni și înlocuirea acestora după caz. Toate piesele inspectate sunt apoi curățate în mașina noastră specializată de spălat piese. Piesele sunt apoi verificate pentru toleranță și sunt prelucrate corespunzător. După prelucrare
DECOR LOGO INOX MERCEDES SPRINTER 2006-2018 Ornament din inox vin atasate la usile din spate. Se aplica cu banda dubla adeziva. Compatibil pentru Mercedes Sprinter cu geamuri pe spate.
Praguri Mercedes Sprinter Long 2018+ Din otel inoxidabil, aluminiu si PVC. Materialele ii confera rezistenta la impact si conditii meteo nefavorabile Sunt solutia perfecta pentru a asigura intrarea si iesirea usoara si sigura din vehiculului dumneavoastra Au un design elegant si atragator pentru a spori atractivitatea vizuala a vehiculului dumneavoastra. Rezistenta pana la 170 kg Montaj si Instalare Praguri Mercedes Sprinter
Praguri Mercedes Vito Mercedes Viano Short, Middle 2003 Fabricate din aluminiu anodizat si plastic ABS rezistent la impact si conditii meteorologice nefavorabile. Sunt solutia perfecta pentru a asigura intrarea si iesirea usoara si sigura in vehiculului dumneavoastra. Au un design elegant Latime praguri mercedes vito: 14 cm. Au o rezistenta de pana la 170 kg Montaj si Instalare Praguri Mercedes Vito Mercedes Viano