Cantitate: 2 Capacitate portanta[t]: 3 Unitate: perechi Reglabil: reglabil in inaltime Mod de operare: manual ROOKS: Capra Numar articol: OK-08.0030 Cod articol producator: OK-08.0030 Producator: ROOKS EAN: 5906190908339
Acesta este un kit complet de blocare a sincronizarii pentru FORD EcoBoost Motor FORD Timing lock 1.0 Eco Boost (FOX) LT din 2018 Designul celei mai recente versiuni a motorului pe benzină 1.0L EcoBoost de la Ford s-a schimbat semnificativ în comparație cu EcoBoost original. A dispărut transmisia cu cureaua de distribuție îmbibată cu ulei, cel mai recent design este acționat cu lanț, ceea ce înseamnă că și instrumentele de sincronizare ale motorului s-au schimbat. Setul de instrumente de sincroniz
Un set excelent de chei pentru aerisirea sistemelor și conductelor hidraulice, de frână și de combustibil . Cheile au un design sofisticat bazat pe sistemul GO THRUE , adică o priză cu orificiu traversant în 12 puncte care prinde simultan supapa, șurubul sau ventilatorul sistemului hidraulic și trece fluidul cu aer într-o conductă specială cu o supapă direcțională în sistemul ONE WAY . Prinderea sigură a orificiu
Un set specializat de prize pentru etriere de frana la masinile moderne ale urmatoarelor marci: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, BMW, Ford, Mercedes, Porsche. Setul constă din prize de impact de ½ cu profil special cu 10 colțuri în dimensiuni: 11,5 15 20 22 mm , chei cu știft de 3 8 în dimensiuni HEX: H7x65 H7x95 H9x50 H11x100 mm și biți de impact 3 8 cu HEX profil redus: 7 8 9 mm . Setul de instrumente pentru etrier de frâ
Descriere produs Pâlnie universală pentru umplerea cu ulei de motor, lichid de răcire, motorină, benzină etc. la autoturisme și camioane, mașini agricole, mașini de construcții, generatoare de energie etc. Are o clemă reglabilă automat cu un adaptor profilat care se adaptează la diametrul umpluturii de la 20 la 125 mm. Datorită acestui fapt, pâlnia este montată stabil, ceea ce permite reumplerea rapidă și fiabilă a fluidelor de operare
Un ciocan pneumatic puternic și durabil , conceput să funcționeze cu uneltele sistemului VIBRO STYSTEM atât pentru șasiu, cât și pentru injectoare. Ciocanul are un motor cu o cursă mare de 100 mm și generează un impact energetic ridicat ( 6,9 J ). Ciocanul folosește tehnologie de înaltă frecvență ( 2.200 bătăi pe minut ) și este un instrument eficient pentru diferite tipuri de demontare, îndepărtarea rulmenților, știfturilor, injectoarelor etc. Este
Adaptorul ușurează înlocuirea șurubului care fixează bratele superioare în fuzeta de direcție la Audi A4i A6, VW Passat, Skoda Superb, Seat Exeo. Este perfect pentru a demonta un șurub de oțel dintr-un jug de aluminiu. Extractorul funcționează cu ciocanul pneumatic OK-04.0100 (Vibro System)
Dezvoltat pentru cel mai recent motor diesel de 2,0 litri de la JLR. Setul conține toate componentele necesare pentru a bloca noile motoare diesel JLR 2.0L Ingenium în poziția distribuire , astfel încât lanțul de distribuție să poată fi îndepărtat și înlocuit în siguranță, iar sincronizarea motorului poate fi verificată. Aplicațiile pentru vehicule includ: Jaguar E-Pace (din 2017), F-Pace (din 2016), XE (din 2015), XF (din 2015). Land Rover Discovery (din 2017), Discovery Sport (2015 - 2019),
Un set de adaptoare pentru ciocane pneumatice, 6 buc, concepute pentru a elimina șuruburile, arborele, știfturile corodate etc. Fabricat din oțel Cr-Mo pentru rezistență ridicată și durată lungă de viață. Mânerul standard se potrivește cu majoritatea ciocanelor pneumatice. Un set de adaptoare pentru ciocane pneumatice, 6 buc, concepute pentru a elimina șuruburile, arborele, știfturile corodate etc. Fabricat din oțel Cr-Mo pentru rezistență ridicată și durată lungă de viață. Mânerul standard se
Potrivit pentru îndepărtarea sau înlocuirea conectorilor de linie de combustibil pe filtrul de combustibil în timpul serviciului motorului, Mâner ergonomic de prindere a confortului Aplicații: VW-Audi, Fiat, GM, Opel Vauxhall, Mercedes-Benz etc.
Blocarea permite arborilor cu came și arborelui cotit să fie în poziția corectă la înlocuirea curelei de distribuție și a scripetei. Poate fi folosit și pentru motoarele de ultimă generație Citroen Peugeot EBO și EB2 1.0L și 1.2L cu 3 cilindri Aplicatie : Citroen C3 III (12-15); DS3 (12-15) DS3 Cabriolet; C-Elysee (12-15); C4 Catus (14-15) Peugeot 208 (12-15); 2008 (13-15), 308 (13-15). coduri motor : 1,0 VTi: EBO (ZMZ), ZMZ (EBO) 1,2 VTi: HMZ (EB2); HMY (EB2M); EB2 (HMZ) 1,2 E-VTi: EB2F (