Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Jimmy Choo s-a lansat oficial în 1996, este un brand global de lux cu un puternic sentiment care exprimă farmecu, cu un spirit jucăuș și îndrăzneț. Celebrat pentru stilul său încrezător și măiestria excepțională, Jimmy Choo este sinonim cu arta îmbrăcămintei și a ochelarilor. Spiritul inovator al casei întâlnește colecții excepționale care includ încălțăminte, genți de mână, parfum, bijuterii și, desigur, ochelari. Jimmy Choo este o casă unică definită de un spirit antreprenorial care prosperă cu noile
Armani Exchange Fondată în 1991, Armani Exchange își propune să aducă viziunea Armani unui public mai larg. care se întinde pe generații și continente. De la înființare, conceptul de schimb a fost întotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite intre Milano și New York. Armani Exchange oferă noțiuni de bază contemporane pentru toți, încurajând oamenii să-şi exprime individualitatea şi încrederea. Armani Exchange celebrează frumusețea diversităț
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Armani Exchange Fondată în 1991, Armani Exchange își propune să aducă viziunea Armani unui public mai larg, care se întinde pe generații și continente. De la înființare, conceptul de schimb a fost întotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano și New York. Armani Exchange oferă noțiuni de bază contemporane pentru toți, încurajând oamenii să-şi exprime individualitatea şi încrederea. Armani Exchange celebrează frumusețea diversită
Armani Exchange Fondată în 1991, Armani Exchange își propune să aducă viziunea Armani unui public mai larg, care se întinde pe generații și continente. De la înființare, conceptul de schimb a fost întotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano și New York. Armani Exchange oferă noțiuni de bază contemporane pentru toți, încurajând oamenii să-şi exprime individualitatea şi încrederea. Armani Exchange celebrează frumusețea diversită
Ray Ban Scurt Istoric. Ray-Ban este o marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, creată în 1936 de compania americană Bausch Lomb . Marca este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator . În 1999, Bausch Lomb a vândut marca către conglomeratul italian de ochelari, Luxottica Group , pentru o sumă de 640 milioane USD. Cand vorbim despre ochelarii de soare Ray Ban, este un singur lucru care instant ne vine in minte, si anume: STI
A fost fondată cu mulți ani în urmă de Daniel Swarovski, în 1895, când a inventat o mașină de tăiat revoluționară cu ajutorul careia a reusit sa fateteze cristalele mai bine decat manufacturierii. în perioada 2021-2022, sub noua viziune creativă a Giovannei Engelbert, Swarovski s-a angajat într-o nouă abordare și într-o evoluție radicală care a implicat întreaga sa identitate vizuală: de la ambalaj jucăuș și design plin de culoare la un logo nou-nouț. Lebăda emblematică a fost optimizată. și plasata într-
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele