Ochelari de soare, lentile de contact si ochelari de vedere la cel mai bun pret pe eOpticon.ro
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
Scurt istoric Designerul de modă Michael Kors s-a născut la New York în 1959 sub numele de Karl Anderson Jr. A început în industria modei participând la Fashion Institute of Technology (FIT) și apoi lucrând la un butic de modă. Michael Kors și-a lansat prima colecție de modă pentru femei în 1981 și s-a alăturat popularului reality show Project Runway în calitate de jurat în 2004. Brandul Michael Kors include acum îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, pantofi, genți, portofele, ochelari și ochelari de s
Vogue fashion este un brand care a luat nastere in anul 1973 iar din 1990 a fost integrat in portofoliul Luxottica. Vogue se adreseaza tinerilor care se identifica cu personalitati precum Gigi Hadid, Adriana Lima sau Millie Bobby Brown, cunoscuta mai ales pentru rolul din popularul serial Stranger Things . Hailey Bieber ,model și influencer în vârstă de 25 de ani, a decis să creeze și să lanseze o nouă colecție de rame pentru ochelari de vedere și ochelari de soare alături Vogue Eyewear. Pentru unele
Scurt istoric Designerul de modă Michael Kors s-a născut la New York în 1959 sub numele de Karl Anderson Jr. A început în industria modei participând la Fashion Institute of Technology (FIT) și apoi lucrând la un butic de modă. Michael Kors și-a lansat prima colecție de modă pentru femei în 1981 și s-a alăturat popularului reality show Project Runway în calitate de jurat în 2004. Brandul Michael Kors include acum îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, pantofi, genți, portofele, ochelari și ochelari de s
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
Emporio Armani Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat. Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi.marca are un puternic stil experimental.metropolitan. O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic.combinat cu linii și materiale contemporane. Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică. Scurt istoric: Înainte de lansarea mărcii.Giorgio Armani cău
DOLCE GABBANA Povestea logo-ului emblematic DG Crossed continuă să evolueze, păstrând în același timp rădăcinile moștenirii emblematice Dolce Gabbana. Modelele atemporale, feminine și seducătoare definesc esența Dolce Gabbana pentru femeile clasice, dar moderne. Această construcție îndrăzneață de formă ochi de pisică din acetat, împodobită cu logo-ul DG Crossed, oferă un model de ochelari de vedere incontestabil Dolce Gabbana. Familia DG Crystals înfrumusețează designul metalic esențial cu detalii
PRADA O marca de renume international care este sinonima cu stilul inovator si excelenta italiana.A fost fondata in 1913 cand Mario Prada a decis sa deschida un magazine exclusivist in renumita Galleria Vittorio Emanuele II din orasul Milano. Marca a devenit rapid o favorita a aristocratiei si a celor mai eleganti membri ai inaltei burghezii din Europa. Principalul sau punct forte a fost designul innovator al articolelor sale create folosind materiale fine si tehnici sofisticate. Prada a primit premiul
Scurt istoric Designerul de modă Michael Kors s-a născut la New York în 1959 sub numele de Karl Anderson Jr. A început în industria modei participând la Fashion Institute of Technology (FIT) și apoi lucrând la un butic de modă. Michael Kors și-a lansat prima colecție de modă pentru femei în 1981 și s-a alăturat popularului reality show Project Runway în calitate de judecător în 2004. Brandul Michael Kors include acum îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, pantofi, genți, portofele, ochelari și ochelari
Versace Fabricați în Italia, Versace Eyewear oferă o notă de finisare oricărui look. Caracterizat prin materiale de ultimă generație și o estetică de design recunoscută la nivel international. Captând îndrăzneala inerentă a mărcii, colecția de ochelari prezintă modele de ochelari atemporale care emană glamourul Versace suprem. Luxul suprem se întâlnește cu o estetică iconică în linia de accesorii La Medusa. Scurt istoric: Medusa a fost cea mai frumoasa femeie a Atenei. Frumusetea ei era admirata de