GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte, a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European, fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie, blugii Marilyn. In acel moment s-a nascut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar, sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con