GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost con
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos