V-ar interesa un ceas pentru bărbați de marcă, care prezintă cel mai bine gustul Dumneavoastră? Acesta este ceasul Guess, care este cunoscut prin cadranul său atractiv și prin mecanismul de calitate. Una dintre principalele părți ale ceasului este carcasa a cărei culoare la modelul ales argintiu și materialul principal este din oţel inoxidabil. Cu siguranță merită să aruncați o privire și la prelucrata curelușă a acestui model, a cărei culoare este argintiu și este formată mai ales din oțel inoxidabil. Nu
Acest minunat ceas este fără îndoială un accesoriu modern indispensabil, iar modelul afișat de la marca Guess confirmă cu siguranță aceasta. Ceasul ales de Dvs. Guess W1156L3 înfrumusețează cadranul analogic clar a cărui culoare este aur roz, dimensiunea acestui ceas fiind de 40 x 11 mm. Cadranul minunat al acestui produs protejează carcasa durabilă din oţel cu acoperire PVD iar culoarea este la acest model somptuos aur roz. Indispensabilul substrat al tuturor ceasurilor este fără &
Exteriorul interesant al modelului, de la producătorul Guess, nu poate fi ignorat. Modelul ales de tine cu codul W1264G1, va fi alegerea perfectă. Dar totuși să ne uităm mai în detaliu la prelucrarea acestui model. Baza fiecărui model de ceas este cu siguranță carcasa a cărei culoare la modelul ales auriu iar materialul utilizat este din aurit. Materialul principal utilizat din care este fabricată cureaua acestui model este din silicon, care este evidențiată de minunata culoare neagră. Dacă vă uitați un c
Exteriorul frumos al ceasului, care este produs de Guess, nu ar trebui trecut cu vederea. Modelul ales de tine cu codul W1315G1, va fi alegerea perfectă. Dar să ne uităm mai de aproape la specificațiile acestui model. Baza ceasului este sigur carcasa a cărei culoare la acest model este argintiu și materialul principal este din oţel inoxidabil. Nu se poate rata nici prelucrata curea la produsul ales, a cărei culoare este argintiu și constă mai ales din oţel inoxidabil. Nu trebuie să mai așteptați, acest ce
Doriți un ceas minunat, care suficient prezintă stilul Dvs. rafinat? Tocmai așa sunt ceasurile de la Guess, care vor fi favoritul Dvs. Ceasul prezentat Guess GW0034L3 este decorat de cadranul interesant a cărui culoare este argintiu, dimensiunea acestui ceas fiind de 36 x 9 mm. Cadranul prelucrat al acestui model fixează carcasa durabilă din oţel cu acoperire PVD iar culoarea este la acest model somptuos aur roz. Indispensabilul substrat al tuturor ceasurilor este cu siguranță cureaua. Modelul cu codul GW
Acest frumos ceas este cu siguranță un accesoriu de damă indispensabil, iar modelul acesta de la Guess este dovada acestui lucru. Ceasul selectat Guess GW0022L2 are cadranul interesant și este mare de 30 mm. Culoarea carcasei în cazul acestui ceas este auriu foarte frumos, la care materialul principal, care este folosit este din oţel inoxidabil. Cureaua din oţel inoxidabil care ține carcasa are o culoare frumoasă, care este în cazul modelului cu numărul GW0022L2 auriu. Această minunăți
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos