GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice si pentru denimul care stabileste tendinte,a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano. Inspirati de stilul European ,fratii Marciano au redefinit denimul si i-au schimbat perceptia cu prima lor creatie ,blugii Marilyn.In acel moment s-a nascut marca Guess ,care a devenit un simbol al unui stil de viata tanar,sexy si aventuros. Logo-ul triungiular GUESS,unul dintre cele mai usor de recunoscut in intreaga lume,a fost conc
V-a impresionat ceasul acesta fermecător a mărcii Guess? Acest ceas Guess GW0033L2 are cadranul frumos și este mare de 36 x 9 mm. Culoarea carcasei la acest ceas este auriu exclusiv, iar materialul, care este folosit este din oţel cu acoperire PVD. Cureaua din oţel cu acoperire PVD cu care este prinsă carcasa are o culoare frumoasă, care este la acest model GW0033L2 auriu. Această frumusețe de la Guess 1 îmbunătățește colecția ta și veți avea un nou favorit printre ceasuri.
Aveți nevoie de un ceas frumos, care suficient să arate spre stilul tău rafinat? Exact așa sunt ceasurile de damă de la producătorul Guess, care sunt visul oricărei femei. Ceasul selectat Guess W1150L3 este înfrumusețat de un cadranul clar și este la mărimea de 30 x 9 mm. Culoarea carcasei la acest produs este auriu somptuos, la care materialul principal, din care este produs este din oţel inoxidabil. Cureaua din piele naturală cu care este prinsă carcasa are o culoare frumoasă, care este la acest model W
Pândiți un ceas bărbătesc atractiv, care prezintă perfect gustul Dumneavoastră? În fața Dvs. aveți ceasul Guess, caracteristic cu formele sale frumoase și de culoarea frumoasă. Elementul principal al fiecărui ceas este cu siguranță carcasa a cărei culoare în acest caz este negru iar materialul de bază este din oţel cu acoperire PVD. Analizați mai în detaliu și frumoasa curelușă a acestei piese, a cărei culoare este neagră și constă mai ales din silicon. Nu ezitați, acest ceas excelent de la Guess îți va î
Planificați să cumpărați un ceas extraordinar, care perfect să arate stilul tău original? Tocmai așa sunt ceasurile de la Guess, pe care femeile pur și simplu le iubesc. Ceasul selectat Guess W1288L1 este înfrumusețat de un cadranul interesant iar mărimea lui este de 37 x 9 mm. Culoarea carcasei la acest model este argintiu exclusiv, iar materialul, din care este fabricat este din oţel inoxidabil. Cureaua din oţel inoxidabil care ține carcasa are o culoare modernă, care este la acest model W1288
Modernele coliere au împreună cu ceasul loc inconfundabil în fiecare outfit modern. Modelul selectat înfrumusețează căutata culoare argintie iar materialul principal folosit este din oţel inoxidabil. Este lung de 500 - 550 mm și așa cum se poate observa în imagine, suprafața acestui produs este lucioasă. Nu mai așteptați cu achiziția, acest minunat model de la Guess va deveni preferatul vostru în colecția de accesorii.
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos
GUESS Un brand global de lifestyle celebru pentru campaniile sale publicitare iconice și pentru denimul care stabilește tendințe,a fost înființat in 1981 de fratii Marciano. Inspirați de stilul European, frații Marciano au redefinit denimul și i-au schimbat percepția cu prima lor creație, blugii Marilyn. În acel moment s-a născut marca Guess, care a devenit un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros. Logo-ul triungiular GUESS, unul dintre cele mai ușor de recunoscut în întreaga lume, a fos