Descriere Motul 4000 Motion 15W40 Standardul API SN este mai strict decat API SM si API SL in ceea ce priveste rezistenta la degradare (intervalul de scurgere mediu crescut), necesita proprietati anti-oxidare care mentin o vascozitate constanta, evitand namolul si depozitele in carter, proprietati anti-uzura si putere dispersanta. Detergentii, agentii dispersivi si aditivarea anti-oxidare sunt intariti in special pentru a asigura intervale de scurgere mai lungi, cerute de producatori pentru noul model d
Descriere Motul 6100 Synergie+ 10W40 Standardul MB 229.3 este mai riguros decat 229.1 in ceea ce priveste rezistenta la imbatranire (interval de scurgere extins: computer de bord) si performanta Economiei combustibilului: 1,2% Imbunatatirea economiei de combustibil in comparatie cu o referinta de 15W-40. Standardul MB 229.3 se aplica pentru majoritatea motoarelor pe benzina MERCEDES si pentru majoritatea motoarelor MERCEDES Diesel fara DPF (Filtru cu particule diesel). Performanta ACEA B4 necesita o cap
Descriere Motul 6100 Synergie+ 10W40 Standardul MB 229.3 este mai riguros decat 229.1 in ceea ce priveste rezistenta la imbatranire (interval de scurgere extins: computer de bord) si performanta Economiei combustibilului: 1,2% Imbunatatirea economiei de combustibil in comparatie cu o referinta de 15W-40. Standardul MB 229.3 se aplica pentru majoritatea motoarelor pe benzina MERCEDES si pentru majoritatea motoarelor MERCEDES Diesel fara DPF (Filtru cu particule diesel). Performanta ACEA B4 necesita o cap
Descriere Motul 6100 Synergie+ 10W40 Standardul MB 229.3 este mai riguros decat 229.1 in ceea ce priveste rezistenta la imbatranire (interval de scurgere extins: computer de bord) si performanta Economiei combustibilului: 1,2% Imbunatatirea economiei de combustibil in comparatie cu o referinta de 15W-40. Standardul MB 229.3 se aplica pentru majoritatea motoarelor pe benzina MERCEDES si pentru majoritatea motoarelor MERCEDES Diesel fara DPF (Filtru cu particule diesel). Performanta ACEA B4 necesita o cap
Descriere Motul 4100 Turbolight 10W40 Performanta ACEA B4 necesita o putere exceptionala de detergent dispersant si o rezistenta mai buna la cresterea vascozitatii datorita funinginii produse de motoarele diesel cu injectie directa (cu exceptia motoarelor cu pompa injectoare VAG (VW, Audi, Skoda si Seat) care necesita MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40). API-ul SN standard este mai strict decat API SM in ceea ce priveste rezistenta la imbatranire (intervalul de scurgere mediu crescut), necesita propri
Descriere Motul 300V Chrono 10W40 Vascozitatea SAE 10W40 permite un flux excelent de ulei in motor la pornire si stabilirea rapida a presiunii uleiului, garantand in acelasi timp la temperatura calda o presiune inalta a uleiului si o revigorare mai rapida a motorului. Timp de zeci de ani, MOTUL a dezvoltat lubrifianti sintetici de inalta performanta pe baza de Ester. Selectand esterii peste alte stocuri de baza sintetice de inalta performanta si combinandu-le cu un pachet de aditivi inovatori, MOTUL a
Descriere MOTUL 8100 X-clean 5W40 Motoarele care respecta normele de emisii Euro 4, 5 si 6 sunt echipate cu gaze de evacuare sensibile dupa sisteme de tratament. Intr-adevar, sulful si fosforul inhiba functionarea convertoarelor catalitice care duce la tratarea ineficienta a gazelor de esapament; si Cenusa Sulfata infunda DPF-urile care conduc la scurtarea ciclului de regenerare, imbatranirea rapida a uleiului, consumul mai mare de combustibil si pierderea de putere a motorului. Standardul ACEA C3 soli
Descriere MOTUL 8100 X-clean 5W40 Motoarele care respecta normele de emisii Euro 4, 5 si 6 sunt echipate cu gaze de evacuare sensibile dupa sisteme de tratament. Intr-adevar, sulful si fosforul inhiba functionarea convertoarelor catalitice care duce la tratarea ineficienta a gazelor de esapament; si Cenusa Sulfata infunda DPF-urile care conduc la scurtarea ciclului de regenerare, imbatranirea rapida a uleiului, consumul mai mare de combustibil si pierderea de putere a motorului. Standardul ACEA C3 soli
Descriere MOTUL 8100 X-clean 5W40 Motoarele care respecta normele de emisii Euro 4, 5 si 6 sunt echipate cu gaze de evacuare sensibile dupa sisteme de tratament. Intr-adevar, sulful si fosforul inhiba functionarea convertoarelor catalitice care duce la tratarea ineficienta a gazelor de esapament; si Cenusa Sulfata infunda DPF-urile care conduc la scurtarea ciclului de regenerare, imbatranirea rapida a uleiului, consumul mai mare de combustibil si pierderea de putere a motorului. Standardul ACEA C3 soli
Descriere MOTUL 300V Power 5W40 Lubrifiant 100% sintetic bazat pe tehnologia ESTER Core pentru masini de curse si de strada cu motoare normal aspirate sau turbo care necesita obtinerea de performante maxime imediate. Vascozitatea 5w40 ofera cresterea presiunii de ulei foarte repede si mentinerea acesteia la turatii si temperaturi inalte si solicitare maxima a motorului in conditii de curse. Vascozitatea SAE 5W-40 permite compensarea dilutiei uleiului de motor mediu prin combustibilul nears si mentine o
Descriere MOTUL 300V Power 5W40 Lubrifiant 100% sintetic bazat pe tehnologia ESTER Core pentru masini de curse si de strada cu motoare normal aspirate sau turbo care necesita obtinerea de performante maxime imediate. Vascozitatea 5w40 ofera cresterea presiunii de ulei foarte repede si mentinerea acesteia la turatii si temperaturi inalte si solicitare maxima a motorului in conditii de curse. Vascozitatea SAE 5W-40 permite compensarea dilutiei uleiului de motor mediu prin combustibilul nears si mentine o
Descriere MOTUL Specific 0720 5W30 Lubrifiant 100% sintetic destinat motoarelor Renault EURO 4 si EURO 5. Este recomandat pentru motoarele diesel cu filtru de particule DPF, cu exceptia motorului 2.2 dCi DPF. RENAULT a dezvoltat standardul RN0720 pentru uleiuri capabile sa suporte cele mai severe constrangeri termice impreuna cu compatibilitatea sistemelor moderne dupa tratament. Nivelul foarte scazut de Cenusa Sulfat si tehnologia Redusa de sulf si fosfor contin (SAPS scazut) protejeaza si prelungesc
Descriere MOTUL Specific 0720 5W30 Lubrifiant 100% sintetic destinat motoarelor Renault EURO 4 si EURO 5. Este recomandat pentru motoarele diesel cu filtru de particule DPF, cu exceptia motorului 2.2 dCi DPF. RENAULT a dezvoltat standardul RN0720 pentru uleiuri capabile sa suporte cele mai severe constrangeri termice impreuna cu compatibilitatea sistemelor moderne dupa tratament. Nivelul foarte scazut de Cenusa Sulfat si tehnologia Redusa de sulf si fosfor contin (SAPS scazut) protejeaza si prelungesc
Descriere Motul 8100 X-clean+ 5W30 Lubrifiant 100% sintetic (Mid-SAPS), special conceput pentru filtre de particule diesel (DPF) si convertoare catalitice cu trei cai. Potrivit pentru orice masina alimentata cu motoare Diesel sau Benzina 4 EURO, EURO 5 si EURO 6 reglementari conforme, care necesita un lubrifiant ACEA C3, o vascozitate HTHS ridicata si Mid SAPS . Posibilitatea de a atinge cel mai lung interval de scurgere permis de computer la bord. Motoarele care respecta normele privind emisiile EURO
Descriere Motul 8100 X-clean+ 5W30 Lubrifiant 100% sintetic (Mid-SAPS), special conceput pentru filtre de particule diesel (DPF) si convertoare catalitice cu trei cai. Potrivit pentru orice masina alimentata cu motoare Diesel sau Benzina 4 EURO, EURO 5 si EURO 6 reglementari conforme, care necesita un lubrifiant ACEA C3, o vascozitate HTHS ridicata si Mid SAPS . Posibilitatea de a atinge cel mai lung interval de scurgere permis de computer la bord. Motoarele care respecta normele privind emisiile EURO